Меню
У зв'язку з погіршенням мобільного зв'язку по Україні, основний спосіб зв'язку з менеджером з продажу месенджери Viber, Telegram
м. Одеса. Оформлення замовлень тільки через інтернет-магазин.
Час роботи магазину:
  • Замовлення через інтернет магазин 24/7
  • Обробка і відправка замовлень
  • пн - сб
  • 9:00 - 17:00
+38 (050) 550 2333

Гарантія від виробника

На товари, придбані в інтернет-магазині DIYelectronics, діє гарантія. Терміни гарантійного обслуговування починається з моменту одержання товару покупцем і становить 3 (три) місяці на всі позиції брендів:

  • Orange Pi;
  • Diymore;
  • Keshuo Motor;
  • pidMaxWell.

Товар може бути замінений або повернутий покупцем за гарантією, якщо:

  • збережено документи про купівлю у нашому інтернет-магазині (у даному випадку таким документом є фіскальний чек);
  • товар не має слідів механічних пошкоджень та слідів паяння;
  • повністю збережено товарний вигляд, у тому числі захисні наклейки, плівки;
  • є повна комплектація, якщо який-небудь товар продавався комплектом.

Гарантійний ремонт чи відновлення електронних компонентів у нашому магазині не передбачено, а лише обмін або повернення коштів.

Щоб обміняти чи повернути товар за гарантією, потрібно зв'язатися з нами, повідомити про проблему та заповнити спеціальну форму. Потім потрібно відправити товар у повній комплектації на нашу адресу службою «Нова пошта» або «Укрпошта». При гарантійних випадках проводиться діагностика електродеталей. Якщо перевірка підтверджує заводський брак, покупець отримує новий товар чи провадиться повернення коштів.

Якщо товар не підпадає під гарантію внаслідок неправильних дій користувача, механічних пошкоджень або відсутності документів, що підтверджують придбання в нашому інтернет-магазині, повернення грошей або обмін товару не провадиться.

Магазин не несе відповідальності за помилки користувачів та якість робіт із встановлення електронних деталей. Термін служби DIY-компонентів не регламентується виробником, оскільки багато в чому залежить від умов експлуатації та якості монтажу.

Щоб уникнути неприємних ситуацій, рекомендуємо дотримуватися наступних правил:

  • при отриманні товару перевірте комплектацію, переконайтеся в цілісності деталей, а у разі їх механічного пошкодження повідомте перевізника і нас по телефону, месенджеру або e-mail;
  • під час перевірки електронних компонентів на справність рекомендується використовувати з'єднання навісним монтажем.

Будьте уважні та вдалих покупок!